vineri, 21 iulie 2017

OU ROMÂNESC CU ANȘOA



     Bineînțeles că toate cărțile lui Jamie sunt inspiraționale și inspirația a coincis cu săptamana iberica de la Lidl. Și așa am găsit anșoa la conserva cu ulei, usturoi și lămâie.
     Jamie  are o rețetă de fileuri de anșoa  puse în cerculețe de lămâie, cu mozzarela și roșii deasupra, dar na, eu nu am avut lămâie așa că am luat niște chifle cu susan de la Mega.  Așa deci pe o felie de pâine am pus mozzarela, anșoa și feliuțe de roșii. Le-am introdus în cuptor, cam 5-10 minute. Între timp, am pus o crăticioară cu apă la fiert, și am făcut 2 oua ochiuri românești.
     Rezultatul un mic dejun copios.  Ce nu mi-a plăcut am luat teapa cu fileurile de ansoa, erau parcă marinate, ca un hering marinat, mă așteptam să fie ca un ton. Avea cam multă lămâie și un gust cam acrișor. Dar în rest foarte delicios pentru un mic dejun reușit.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Jurnal culinar

Un produs Blogger.

Formulir Kontak

Nume

E-mail *

Mesaj *

Newsletter

Author